x5pln

Witajcie po dłuuuuugim czasie braku wpisów.

Straszecznie zajęty byłem i nie mogłem za zbytnio relacjonować na blogu swojej walki z pokusami, zatem streszczę teraz, w ostatnim dniu miesiąca (a z tego co wiem również ostatnim dniu trwania projektu 5pln) te kilkanaście dni prób życia za 5pln/dzień :).

Łatwo nie było. Codziennie starałem się nie przekraczać ‚piątki’, ale różnie bywało. Ale, jak tak sobie przeliczyłem, to jednak udawało mi się po uśrednieniu wydawać tę piątkę dziennie – w niedziele wychodziło ~35 zeta na tydzień. Udręka to była niesamowita. Codziennie praktycznie syte śniadania w postaci jajecznicy, kanapek z warzywami, czasem zdarzały się frytki 🙂 Obiady…niestety z braku innej opcji, konsumowane gotowe produkty z BIEDronki – krokiety z kapustą i grzybami, krokiety ze szpinakiem, czasami zupki chińskie. Kolacje…czasami kanapki z serkiem wiejskim, czasami obywało się bez kolacji.Przeżycie za niewielkie pieniądze przez cały tydzień jest możliwe. Potrzebna jest do tego dyscyplnia, a czasami w chęci wydania małej ilości kasy pomaga zmęczenie 🙂

Przyznać muszę, że zluzowałem na początku tego tygodnia, zachciało mi się piwska i lodów. :/

Co do skutków ubocznych – nie odnotowałem. Jakoś specjalnie nie odczułem też ‚zrzutu’ z wagi…

Nie wiem co jeszcze naklikać…może to, że pozostanę przy postanowieniu ‚wydawać mniej kasy na jedzenie’…zapodam sobie jakiś bardziej rozsądny limit…7-10PLN/dzień.

Acha, do sosu marki ‚Sossino'” jeszcze się nie przekonałem…i jakoś niespecjalnie mi do tego spieszno.

Projekt zacny, szkoda, że trochę zaczął kuleć po tym, jak zachłysnęliśmy się sławą 😀

Poznałem interesujących ludzi i mam nadzieję, że coś z tego wszyscy wyniesiemy.

Kurde, brakowało mi wieczorynek 🙂

Tyle. Do następnego razu, gdzieś, kiedyś.

x.

7 Responses to x5pln

  1. pecik87 says:

    a już myślałem, że wszyscy z głodu pomarli 😉

  2. allmark says:

    Tez liczyłem na o wiele bardziej dramatyczne zakończenie po tak długiej przerwie 🙂

  3. devid says:

    Ja natomiast liczyłem na ciekawe podsumowanie całej akcji z udziałem wszystkich uczestników. No ale trudno.

    • drag0n777 says:

      Ja również.

      Chciałbym dowiedzieć się także co słychać u innych uczestników projektu. Ostatnia wieczorynka z podsumowaniem spełniłaby rolę wprost idealnie ;).

  4. okolica says:

    a ja chcialbym zobaczyc jakies wyniki badan :> ciekawe czy zdrowie sie pogorszylo czy polepszylo?

  5. me says:

    Jedz człowieku normalnie, taka dieta po jakiś czasie negatywnie się odbije na Twoim zdrowiu, i wówczas wydasz więcej niż zaoszczędziłeś.

  6. India says:

    😉 Co za zacny sos „Sossino” ? Gdzie taki sprzedają i za ile?

Skomentuj

