G ilestam..

Halo.
Uhm… wczoraj nie pisałem gdyż ponieważ siła wyższa była 😉 Anyway, załapałem się na darmową kolację. Niestety wróciłem do nałogu przez jeden dzień, a co za tym idzie… kupiłem fajki za 10 zł. Ta taaaaa wiem wiem l00ser ;] no ok, spoko, ale jutro już nie palę znowu. Dzisiaj w sklepie zaszalałem bo wydałem aż 9,35 w Lidlu. Najdroższym produktem były patyczki do uszu;) Odkryłem pasztet za 0,79zł. Jest dobrze 😉 Byłem dzisiaj straaaaasznie głodny po pracy bo jadłem dzisiaj tylko śniadanie(2 bułki), wiec zrobiłem sobie bułki z paszteciorem oraz sałatę. Ogólnie jestem zmęczony. Przydałoby się trochę snu. Jak napisałem tak zrobię. Idę spać. Czirs baj.

Skomentuj

