G8

Dzień dobry,
wczoraj mi się szybciej przysnęło. Co idzie z regularnym jedzeniem oraz brakiem nikotyny / alkoholu to iż już o 20 oczy się zamykają, „pioką”, czuć zmęczenie. W sumie, to wczoraj mogłem się czuć taki bardziej padnięty bo jeszcze biegałem hmmm. Tak czy siak, wczoraj nie wydałem ani złotówki. Zjadłem kukurydzę i kalafior który kupiłem w sobotę 😉 a po 18stej już nie jem (ponoć tak się powinno robić by schudnąć).
To już 4ty dzień jak nie palę. Szczerze mówiąc, to czuję się tak średnio. Ciągle mnie coś boli, mam cały czas wrażenie jakby organizm dochodził do siebie. Co do tego czy mnie ciągnie, to hmmmm zadziwiająco nie. Od czasu do czasu wskakuje głupia myśl, że tylko jednego… ale szybko ją detonuję. Nawet nie wyobrażam sobie już wydania 11 zł na fajki…
Wg mnie jeszcze 3-4 dni dochodzenia do siebie po papierosach i będę wśród żywych. Długi weekend się skończył i czas szorować do pracy.
Udanego dnia ewerybady!

One Response to G8

  1. jizzy13 says:

    Czemu tylko G ostatnio wstawia posty?

Skomentuj

