x5pln – Alive!

Dzieńdoberek!

Witam  serdecznie po długim weekendzie. Wybaczcie, że moja aktywność na blogu lekko zanikła tak w piśmie, jak i w mowie, ale postanowiłem spędzić trochę czasu za firewall’em

Długi weekend pod znakiem znakomitej diety z ziemniaków, pomidorów i jabłek. Trzy dni pod rząd na śniadanie, a zarazem obiad (bo sobie tych warzywek nie żałowałem) frytki+jajko+pomidor. A na kolację 2 jabłka dziennie. W sumie wydałem kasę tylko w sobotę ~4,5PLN na naprawdę tanie ziemniaki 2kg (~1PLN) + 0,5kg pomidorów (1,5PLN) + 1kg jabłek (2PLN) – promocja w nowoodkrytym sklepie osiedlowym „Lewiatan”.

Wczoraj, tj. w poniedziałek, wylazłem na burżujskie piwo, aby nie zapomnieć jak to jest i trochę docenić, że za jeden browar w knajpie można spokojnie przeżyć dzień 🙂 No i tak sobie cyknąłem browar za 5,5PLN, co oczywiście odbiło się na dzisiejszych możliwościach inwestycyjnych.

Będąc przy dniu dzisiejszym – śniadanie to jajko sadzone+pomidor. Bardzo pożywne danie. Z obiadem już trochę zluzowałem – 2xgrahamka + pasztet z pomidorami (w sumie 1.57PLN)- oczywiście z BIEDronki + surówka z kapusty czerwonej, którą dostałem od serdecznych kolegów z pracy :).Danie całkiem zacne, ale raczej nie na dłuższą metę, raczej, aby sobie urozmaicić jadłospis.

Pewnie za chwil kilka wyczaruję jakieś danie z ziemniaków, które już się powoli kończą…

A jutro, zacznę pewnie stosować przepisy na łatwe, niedrogie dania…może jakiś ryż + warzywa…albo kasza gryczana…się zobaczy.

Generalnie jest całkiem ok.

Skomentuj

