Wieczorynka #4


Wieczorynka #4

Zapraszamy do posłuchania naszego wieczornego podsumowania dnia!

One Response to Wieczorynka #4

  1. Gosia Łódź says:

    Da się ! Chcieć to móc ja wydaję miesięcznie po 80zl na papierosy (400szt) są one robione z tytoniu Cameli (trzeba wiedzieć gdzie pukać o tańsze papierosy)
    Kupuje chlebx 2szt za 3zł (1100g) jeden oba starcza mi na 7 dni ( nie gotuje nie oplaca mi się to)
    masło 2,50 kg (starcza na 2 msc) dzieląc na 8 tyg to około 32gr tyg kg ogórków kiszonych 3zł suma 40dkg (cieńko pokrojonej) mortadeli czy polędwicy z wazywami 4zł tygodniowo 13,32 tygodniowo średnio (2zł dziennie)
    Gdy jednak natchnie mnie na coś ciepłego kupuje 2kg ziemniaków (1,20) buraki (1,50) i robię albo zupe albo ziemniaki z „jarzynką” koszt podnosi się o 3,70 razem 17,02 o 40% mniej niż ty proponujesz. piję wode przegotowaną
    A gdy mam ochote na coś słodkiego (raz w miesiącu ) kupuje kostke margaryny 2zł+ 0,5kg kaszy manny (starcza na dwa uzycia) 2,50 herbatniki 1zł i robię ciasto reasumując

    17,02 x 4 = 68,04 +5,50= 73,54 +80= 153,54 = czyli o 3zł drożej i PALE
    Nie chodze glodna Wiecznie nażarta 🙂

Skomentuj

