G7

Ole.
Wydaję mi się, że bardzo możliwe jest że rzucę nałóg palenia. Od wczoraj nie palę. Póki co miałem tylko ze 2-3 razy pomysł aby iść po fajki, to naprawdę nieźle. Do tej pory rzucałem papierosy ok 15-20 razy, wszystkie nieudane. W najlepszym przypadku nie paliłem ok 6 dni. Mam nadzieję, że teraz się uda.
Dzisiaj na śniadanko znowu była odsmażana babka oraz kawa. Na obiad pomidor z cebulą w śmietanie. Dzisiaj darowałem sobie zakupy, bo nie widzę sensu, tylko mi się produkty zmarnują. Na kolacje została mi kolba kukurydzy, jutro na śniadanie będzie kalafior. Ohh, i jeszcze jabłko mi nawet zostało, bogactwo ku…. 😉
Co do wczorajszego bólu brzucha. Zdychałem o 20:00, po czym zasnąłem. Rano niby wszystko elegansko, zjadłem śniadanie i myślę sobie, co ma mi się marnować ta marchewka z biedronki… Zjadłem chyba z 3-4 sztuki i zaczęło się znowu. Niewiarygodny ból brzucha. Śmiem twierdzić, że nadziałem się na zepsutą/[brak mi słów,terminów] marchew. Bo tak jak i po tej marchwi wczoraj tak i dziś bolał mnie brzuch. Całe szczęście ze dzisiaj po zjedzonym obiedzie, przestał…
Czuję się względnie najedzony i czuję w kościach a dokładnie klatce piersiowej jak organizm walczy z resztkami nikotyny(tak tak tak… resztki będą jeszcze nawet do paru lat).
Mam nadzieję ze po dzisiejszym nie paleniu, jutro będę w stanie pójść pobiegać, już 2 tygodnie minęły jak ostatni raz coś trenowałem…
Kończąc, z racji że oprócz oszczędzania próbuję jeszcze coś zarobić… Jeśli macie konsolę Xbox360 i myślicie o kupnie gier:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1769124619
Wyprzedaję całą kolekcje gier którą aktualnie posiadam. Zbieram na rower co by już na benzynę nie wydawać.
Pozdrawiam. G!
@19:00
Na fryzjera też nie wydałem! Co prawda teraz łysa pała w kącie stała ale…0zł Chciałem żeby trochę włosów zostało ale bałem się, że potem zostawię jakieś nierówności. Wyszedłem więc z założenia że jak zetnę się na zero to nie będzie nawet czego móc poprawiać 😉 Spoko, za tydzień już odrosną.

Skomentuj

