x5pln – dzień piąty…

Witam!

Wykończyłem krokiety i ziemniaki. Został makaron  i sos pieczarkowy Sossini, trochę chleba i serek wiejski.

Dzisiaj miałem do dyspozycji 5.14, a wydałem 6.76…kurde. Ale w sumie trzeba było jakoś uczcić Wykop Effect :). Dzisiaj na kolację 2x perła chmielowa. Jutro na śniadanie, jajka.

 

Jeszcze raz dzięki!

One Response to x5pln – dzień piąty…

  1. Cayenne says:

    Nieźle Wam idzie : )
    Cóż, jestem z Wami duchem. Kolacja zaiste wyborna : D
    Też bym chciała spróbować, ale niestety mieszkam z rodzicami i teraz marzę tylko o tym żeby już się wyprowadzić i zacząć żyć za 5 zł dziennie ; D
    No i Pink Floyd. Nie mogłam się skupić na tym co mówisz, za pierwszym razem słuchałam tylko muzyki : D
    No. To powodzenia : )

Skomentuj

