IV – z5pln

Cóż, jak pewnie dowiedzieliście z wieczorynki – dnia nie miałam zbyt uroczego. Rankiem były, rodem wręcz z piosenki, „czarny chleb i czarna kawa”, w towarzystwie (niestety nadal) nieodłącznego papieroska. Żołądek chyba już kompletnie skapitulował – byłam umiarkowanie głodna do czasu… No właśnie. Skapitulował też ząb, dolna ósemka, ukruszył się skur… i przy każdej próbie ugryzienia czegoś chociażby umiarkowanie twardego, jak kromka chleba, boli jak jasna cholera – boli tak, że mózg samą myśl o jedzeniu automatycznie kojarzy mi z potencjalnym bólem i pewnie dlatego przestałam być głodna niemal kompletnie. Szczęście w nieszczęściu, możnaby rzecz, aczkolwiek wolałabym najbliższy tydzień jechać o wodzie i ziemniakach, niż się męczyć do wizyty u dentysty… Powróciwszy do chałupy wsunęłam całe opakowanie pozostałego w lodówce serka Almette chrzanowego – nic innego w obecnej kondycji paszczowej nie nadawało się do spożycia, a zjeść coś jednak trzeba było.

Wczorajsze i dzisiejsze pieniążki, dokładnie 9,60 PLN poświęciłam na fajki – odrobinę jestem zła na siebie, aczkolwiek na samą myśl o zbliżającej wizycie u dentysty najchętniej odpalałabym papierosa od papierosa (czego, na szczęście, nie robię), także odrobinę czuję się usprawiedliwiona.

 

Z innej beczki – wrzuciłam, za namową chłopaków, nasz bieda-kącik na wykop.pl – i holy crap! Nie spodziewałam się, że reakcja będzie tak ognista, wykopalisko w ciągu godziny trafiło na główną. Tym, którzy nas wspierają – dzięki za wsparcie, a całej reszcie – cóż, haters gonna hate ;).

 

Bez odbioru!

5 Responses to IV – z5pln

  1. sh0tek says:

    trafilem tu przypadkiem
    ale będę śledził na bieżąco twoje ‚zmagania’ z życiem

    Pozdro

  2. Powiem że zaciekawił mnie twój „projekt”, ciekawe jak długo wytrzymasz.

    Powodzenia
    K’un

  3. mati says:

    Dajecie rade – jestem z Wami.
    Dajcie adres podeslem jakas „rakiete” z petow to przynajmniej na peciaki nie bedziecie wydawac.

    Pozdrowion

  4. Małyniebieskizjadaszkulek aka Zemsta Jeżozwierza says:

    Szacunek za taką akcję 😀 Wykopowicz się zgłasza 😀 Gdybyś nie wrzuciła tego na wykop.pl, to nawet bym nie miał pojęcia o tym „czymś”. Czekam w sumie ze zniecierpliwieniem na kolejne „odcinki” 🙂
    Mam nadzieję, że wytrzymacie jak najdłużej, tylko szkoda, że jednak nie zaczęliście od zera, a podjadacie. A to zeszłoroczny bigosik, a bo coś tam w lodówce zostało. No, ale jakby nie było spore poświęcenie…
    A więc powodzenia w dalszym testowaniu wytrzymałości waszych żołądków 🙂
    Powodzenia, Małyniebieskizjadaszkulek aka Zemsta Jeżozwierza 🙂

Skomentuj

