x5pln – dzień czwarty

Dzisiaj byłem na plusie (i nadal jestem,ale o tym później). Z wczorajszego dnia pozostało mi 1,83 do tego dzisiejsze 5,00 ;). Potencjalnie dużo kasy! Z rozmachem wydałem 3.99 w BIEDronce na „Krokiety z kapustą i grzybami” 😉 To do jedzenia w pracy. Zdjęcia swojego nie mam, ale wygląda tak:

Zostało mi jeszcze 2,84 – roztrwoniłem na jabłka i pomidora – 2,70

I nadal jestem na plusie 0,14

Reszta w wieczorynce.

Bez odbioru!

4 Responses to x5pln – dzień czwarty

  1. g5pln says:

    drogie te japka i pomidor :/ . Ja na następny tydzień planuje na marchewkach jechać , taniej niż jabłka czy pomidor.
    hmmm Pomidor, pomidor : hahahahah ! ;…

    pomidor xD

  2. d5pln says:

    Te krokiety są zaje

  3. krzychos7 says:

    Zamiast wydawania kasy na dania gotowe polecam samemu gotować proste potrawy.
    1kg ryżu można kupić za 4zł, do tego warzywa za 4zł i przyprawy (np. przyprawa do dań chińskich) 1-2zł i mieszcząc się w budżecie dwudniowym mamy jedzenia na 4 dni dla jednej osoby .
    Oczywiście ryż gotujemy warzywa smażymy na patelni wrzucamy potem do tego ryż przyprawiamy i jeszcze trochę podsmażamy. Jedzenia pyszne a tanie bardzo. Można potem zmieniać warzywa bądź dodać mięsko z zaoszczędzonych pieniędzy.

Skomentuj

