04 – d

Miałem wrzucić filmik, ale chyba zrezygnuję, wystarczy, że opiszę co i jak dziś.

No więc ze wczoraj została mi parówka+bułka, a dodatkowo z lodówki podebrałem.. coś a la szaszłyka! (nie moje, ale współlokatorki się nie dowiedziały chyba 😉 – no co, kraść też można :D)
Śniadanie przedstawiało się o tak:
śniadanko

Do 17 potem jadłem już tylko czekoladę z krwiodawstwa – na jutro już nie będzie, trzeba będzie się pozbyć jeszcze trochę krwi :>

Wieczorem – zakupy w biedronce – granulowana herbatka – w końcu woda jest w kranie za free, więc jest coś dobrego do picia za 2,69 i prawie na miesiąc pewnie wystarczy, oraz warzywa na patelnię biedronkowe – 750g za 3,99 – to jest obiad na 2 dni (zjeść 375g na obiad to sporo chyba? ja wsunąłem jakieś 2/3 opakowania w sumie). A jak taki obiad wygląda (na patelni i potem na talerzu):
na patelnina talerzu

Rachunku nie będzie, ale miałem 7,23, wydałem 6,68 więc mam 55gr. To na jutro 5,55 – spoko 🙂
Do jutra 😉

Informacje d5pln
To ja

6 Responses to 04 – d

  1. g5pln says:

    podpierdalacz parówek.. a dwa.. postowanie zdjęć z jedzeniem w okolicach 23 – 24 powinno wejść do regulaminu ze jest zakazane, bo teraz to wiesz co burczy..

  2. N.E.X. says:

    Ciekawy eksperyment :). Nie raz myślałem o tym jakby to było gdyby ograniczyć dzienne wydatki do 5zł/10zł itd. Będę śledził i życzę powodzenia :).

    Jeszcze małe pytanie – te warzywa to jakie dokładnie są ;)? Kupiłem kiedyś chyba mieszankę chińską na patelnię ale była dosyć słaba, a tutaj widzę na zdjęciu, że jest konkret :). W środku były jakieś przyprawy, czy podprawiłeś sam?

    Pozdr.

    • d5pln says:

      Najtańsze z Biedronki (tj, w sumie kosztowały 3,99, ale jest ich 750g czyli cena za kg jest najmniejsza). Za chińskimi nie przepadam. Normalnie kupowałem droższe, nawet nie spodziewałem się, że najtańsze będą takie dobre 🙂

  3. Zielkq says:

    Heh, powodzenia dla całej czwórki. Mi cały czas ktoś wciska, że za przysłowiowe grosze nie da się przeżyć… A tu mam żywy dowód, że jak się chce to można 😉

  4. Anka says:

    „nie moje, ale współlokatorki się nie dowiedziały chyba ”
    Ty chuju, zajebałeś mi szaszłyka!

Skomentuj

