III – z5pln

Zauważyliście, że jedzenie na głodny pysk smakuje znacznie lepiej? Mam wrażenie, że mogłabym zjeść dziś byle gówno i smakowałoby równie wspaniale, jak moja dzisiejsza śniadanio-obiado-kolacja.

Otóż – miałam dziś wstać rano, gdyż miałam mocne postanowienie, żeby wstać wcześnie i zrobić sobie śniadanie – wygrało oczywiście moje lenistwo. Tym sposobem do 21:00 byłam o dwóch kawach i paru miętowych cuksach. W robocie film żem nagrała – ot:

Wróciwszy do domu, szybko zrobiłam, a jeszcze szybciej wsunęłam to:

Wiem, że wygląda jak luźne bełty, ale pyszne było, pyszne! Młode, już troszkę miękkawe z uwagi na okres leżakowania ziemniaczki z sosem z jajka, śmietany i sera żółtego. Wszystko powstało z zapasów lodówkowych.

Dziś wydane: 0 zł, 0 gr.

Pety jeszcze są.

Bez odbioru.

3 Responses to III – z5pln

  1. g5pln says:

    o smaku forest fjut 😉 hahaah nie moge;)

  2. dzekson says:

    Za 14 zł tytoń plus w zależności od sklepu 1.25 do 2.50 za bibułki, filtry można nawet skręcać z czegokolwiek. Palenia jest na jakieś 2 tygodnie dla palacza nałogowego. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

