03 – d

Dopiero 3 dzień? Niemożliwe..

Dziś szał zakupów, 8,45 było do wydania, poszło 6,32, czyli wciąż jestem na plusie i mam 2,13 😉

A co kupiłem?
Wodę smakową (to chyba nie oranżada) Dekada – 0,99 zł (odkryłem ją jakiś rok temu – inaczej bałbym się to kupić – ale jest w miarę dobra – a nie przepadam za czystą, bezsmakową wodą), musztarda a la No Name – 0,99 zł (musztarda jest dobra do wszystkiego, w razie kryzysu nawet z bułką będzie ok – brakowało mi musztardy, a oczywiście nowokupioną w piątek musztardę (jak jeszcze mogłem szaleć) zostawiłem w domu rodzinnym :/), parówki (71% mięsa 😀 – to sporo, jak na parówki i to te prawie najtańsze (najtańsze były w paczkach po 750g – prawie 7zł, więc sobie darowałem)) 2,99 + 3 bułki grahamki – 3×0,45 = 1,35. Zjadłem 1 bułkę i dwie parówki – do 16 było w miarę, teraz – 17:32 – trochę już ciśnie.. No i miałem jeszcze czekoladę sprzed 2 tygodni – taka byle jaka, ale jednak – i to za free. Do przyjaciół z, x i g – chcecie słodkości – idźcie oddać krew 😀

Fotka zakupów:
zakupy

Fotka rachunku:
rachunek

Informacje d5pln
To ja

4 Responses to 03 – d

  1. g5pln says:

    Ja wciąż usilnie wierzę ze też zrobię fotkę na której będzie chociaż połowa ilości Twoich zakupów… Nie byłem w sklepie od soboty, jest mi smutno ;( 🙂

  2. x5pln says:

    Rozumiem,że już sobie wypisałeś co kupisz za zaoszczędzone pieniądze? „Hotel” „SPA”…fiu, fiu, ambitne plany 🙂

  3. gość says:

    Kupujesz kiełbasę, troszkę ziemniaków (wystarczą 4) i trochę kapusty kiszonej. Podsmażasz kiełbasę w garnku, czekasz aż wystygnie, wlewasz trochę wody i pokrojone i obrane ziemniaki razem z kostką rosołową. Ziemniaki się ugotowały to wrzucasz liść laurowy, ziele angielskie, pieprz i kapustę. I masz obiad na (przy twoich racjach żywnościowych) jakieś 3 dni. Przyprawy można ukraść sąsiadom :>
    W ogóle powodzenia, porąbany pomysł wyżywić się za 150 zł miesięcznie, ale podziwiam za silną wolę 🙂

Skomentuj

