x5pln – dzień drugi…

Dzień zaczęty dość pozytywnie – mam jeszcze kawę 🙂

Dzisiaj system 1xrogalik (wczorajszy,prawie jak świeży 😉 ) + 0,5 paczki pierożków truskawkowo-serowych (tak się nazywają, podobnie do pierogów wyglądają, ze smakiem już gooorzej). Dało radę…okazało się, że całkiem dobrze umiem przygotować się do wojny. Znalazłem w szufladzie 4 zupki chińskie i musli „Sante, Crynchy Sezamowe” – szczególnie musli motywuje mnie do przyjścia do pracy 🙂 No już nie mogę się doczekać rana…

Gdzieś tak po 17-tej wybrałem się na shopping do BIEDronki, aby wreszcie roztrwonić 4.35PLN…no i dupa. Głodny cholera byłem…6.22PLN wydane…plus 1,30PLN za 1kg ziemniaków (u miłej pani  – stragan przy BIEDronce – paragonu niestety nie mam). Wczoraj nadszarpnąłem dzisiejszy budżet, dzisiaj nadszarpnąłem jutrzejszy budżet… i tak jutro mam do wydania 1.83PLN…ale jakby nie było dzisiejsze zakupy wystarczą na kilka (szacuję 3) dni.

Dzisiejsze szaleństwo :

Lubię kulinarne szaleństwa,stąd makaron + sos pieczarkowy w torebce (marki Sossino)

Chleb + serek na śniadanie

A ziemniaki…może coś z tego wymyślę…w końcu oprócz resztek masła w lodówce jest jeszcze butelka oleju…może ciachnę frytki w ramach urozmaiceń 😉

W sumie jest całkiem dobrze. Jakieś jedzenie na śniadanie jest, obiad też jakiś da się wyczarować…i kolacja też z tego w miarę przyzwoita wyjdzie:)

To, czego zaczynam się obawiać…to nadchodzący długi weekend…ma być zajebiście…i nie mówię tu tylko o pogodzie…zatem może na tym lekko portfel ucierpieć 🙂 Jeszcze mam chwilę, co z tym fantem zrobić…to trochę jeszcze pomyślę 😉

2 Responses to x5pln – dzień drugi…

  1. g5pln says:

    emm sorry 😉 Ale łikend srikend 😉 nie żryj nie pal, to i będzie na % na weekend 😉

  2. ulf says:

    placki ziemniaczane z chlebem sobie zjedz, albo z bułką tartą.

Skomentuj

