Dos G

Tak sobie dzisiaj jechałem po pracy po 12h od wyjścia z domu… Do godziny 20:40 zjadłem zupę o 7:00 oraz 3 marchewki o 13:00 oraz jabłko o 14:00… Jak jechałem do domu to naprawdę myślałem w sumie tylko o jedzeniu…

Właśnie zajadam się placuszkami, szkoda ze nie ma ich 40… wyszło tylko 9 buu

Później jak już dojdzie mi informacja do żołądka ze zjadłem kolację wkleję jeszcze filmik jak przyrządzałem owe specjały.

D: mogę zrobić filmik co można przyrządzić z ogórków, o wiele lepsze niż sałatka, tylko będziesz musiał kupić ziemniaka i śmietanę i ocet.

9 Responses to Dos G

  1. faustHeh says:

    *ale, ale, ale, ale, aleeeee, ale da się

  2. bardzospokojnyczlowiek says:

    I tak nie dasz rady… 😛

  3. x5pln says:

    zaprzyj się 🙂 zesraj się:) pierdolę, nie palę i chuj!

  4. g5pln says:

    może jutro będzie ładniej i grzeczniej jeśli uda mi się coś zjeść w pracy, w końcu mam 5 zł ;]

  5. z5pln says:

    Jutro też będzie filmik…? Niech będzie filmik! 😀

  6. d5pln says:

    ja Cię poganiam?! JA CIĘ POGANIAM?!!! ożeszty

  7. kwower says:

    pasternikiem popierdalasz a tam 50 dozwolona

Skomentuj

