02 – d

Dzień drugi – dzień bułeczek i szamponu.
Zapasy w formie kotletów zjedzone 😦

Rano zakupiłem 4 małe bułeczki – 40gr każda, w pracy podjadłem kotlecików (3 sztuki na 8h – a małe były) z bułeczkami – i teraz już wiem, że tego nie idzie jeść na dłuższą metę, bo mało przyjemny smak zostaje (tak, jeszcze mam nadzieję, że przez te dni będę jeść to, co mi smakuje) – gum do żucia już nie kupię, mam jakieś dwa ogórki (chyba, że już ożyły własnym życiem – trzeba sprawdzić), to będę z tego robić sałatkę.. Jak będzie do czego. Po pracy wypad do TESCO trochę się powku.. na zakupy. Słońce wyjątkowo grzało, gotówki miałem 6,02 – szampon kosztował 6,55. Kartę zostawiłem w samochodzie. Oczywiście był mniejszy szampon, ale już cena za litr była 23,xx kiedy większy – 17,xx – a na takie szastanie pieniędzmi nie mogę sobie pozwolić (a innego szamponu nie przeżyję). Po wycieczce do auta okazało się, że mój bankomat zniknął z powodu remontu – spoko jest drugi. Tzn miał być, bo też nie było. Na szczęście BYŁ trzeci. Zapłaciłem, dostałem trochę drobniaków na jutrzejsze zakupy w Biedronce. Koniec dnia (tzn podjadam słonecznik – jeszcze na dwa dni go wystarczy).

Rachuneczek+zakupy. Same pyszne rzeczy. Od Pani z piekarni nie wziąłem 😦
rachunek

PS. Na jutro 3,45 + 5 = 8,45. Za to w Biedronce można zrobić sobie prawdziwą ucztę 🙂

Informacje d5pln
To ja

5 Responses to 02 – d

  1. z5pln says:

    „Głęboki brąz”? Srsly? Jesteś od tego piękniejszy 😀 ?

    • d5pln says:

      Tu chodzi o Timotei. Po innych mam włosy jak siano i/lub nie idzie tego rozczesać. A nie mogę jednocześnie chudnąć i brzydnąć, bo żadnych korzyści z chudnięcia nie będzie 😛

      A preferuję „Świetliste Refleksy”, ale oczywiście nie było, więc wziąłem alternatywę – choć zdarzało mi się używać i tego do blond włosów 😀

  2. x5pln says:

    „Głęboki brąz” you made my next day 🙂

Skomentuj

