I – z5pln

Zacznijmy od tego, że dziś miałam wolne, toteż w ogóle swego uroczego tyłeczka nie ruszałam z domu. Nie było zakupów, nie było pokus, 5 zł zostało w kieszeni – o 5 zł więcej do przepierdzielenia jutro. Właściwie cały wysiłek dnia dzisiejszego sprowadził się do DRASTYCZNEGO ograniczenia papierosków, zapaliłam rano, przy kawce, potem dopiero o 15:00, i kolejny raz o 19:00.  Następny termin palenia mam ustalony na 22:00. W paczce jeszcze ślicznie uśmiecha się do mnie 13 papierosów, wręcz słyszę ciche głosiki, zdradziecko szepczące „zzzapal mnieee…” – ale twarda będę, ma wystarczyć mi to jeszcze najbidniej na jutro i pojutrze. Uch – nie powiem, że jest łatwo, przywykłam do ulegania wszelkim pokusom, jakie mi życie stawia przed nosem – ale za punkt honoru postawiłam sobie trenowanie silnej woli, której wodze popuszczałam ostatnio coraz swobodniej. Za to trzeba przyznać, że te 3 wypalone dotąd fajeczki smakowały dobrze, lepiej niż zwykle…

 

A jedzenie? Dziś – słaba kawa (malutko zostało) z mlekiem i łyżeczką brązowego cukru, trzy kromki ciemnego chleba z pozostałą mi z wczoraj połową puszki gulaszu angielskiego, pokryte cieniutką warstewką majonezu, a na kolację dwa naleśniki ze szpinakiem. Bez fot, bo przed konsumpcją nie pomyślałam, jutro będą. Nie jestem bardzo najedzona, ale głodna też nie – jest akurat. Mam ochotę na jogurt, ale jogurt zostaje na jutrzejszy poranek, coby o suchym pysku to pracy nie iść.

 

I tyle. Do 22:00 jeszcze niecała godzina… Trzeba jakoś konstruktywnie spędzić pozostały czas, żeby odwrócić uwagę organizmu od wycia o nikotynę.

3 Responses to I – z5pln

  1. g5pln says:

    juz po 22 😉 wiec pewnie popalone ?:) Ale wiesz co ? pewnie chcialoby Ci sie jeszcze zapalic mam racje ? heehe, ale o ile sie nie myle to chyba nastepny dopiero jutro ? :))))) CIAO ! D:

    • z5pln says:

      Fakju, dziadu kalwaryjski. Na szczęście to nie ostatni, ostatni zaplanowany jest na chwilę przed snem. Gorzej, że się głodna robię i będę musiała chyba nadszarpnąć zapasy z lodówki, mam jeszcze chyba jakiś otworzony serek.

  2. d5pln says:

    jakiż elokwentny język dziś 🙂

Skomentuj

