g5pln uno!

Fajki: 10.80zl

Ziemniaki na 2 x placki ziemniaczane 1.37zl

Jakieś pytania ? . Wniosek jest chyba prosty i nasuwa się sam…. Zaraz ktoś powie ze G już dał dópska..

Wziąłem się za to co zostało mi z piątku czyli:

Wynikiem czego jest kolba kukurydzy oraz 3 kanapki z jajcem na tfFFFFardo + 😉

Zupa która będzie na 2 dni.  Czyli jutro wystarczy ze nic nie kupię, i będzie mnie stać na dzisiejsze fajki. Swoją droga te fajki to już przesada, kolejnej paczki już nie planuje kupować.

Na śniadanie była zupa z która została jeszcze z sobotniego gotowania, 10h w pracy na 3 jabłkach 10 fajkach oraz 2 kawach i 4 herbatach. Tak jak Z pisała, ponoć takie grube sssssanie jest tylko na początku, potem organizm sam się zorientuje że nie mam więcej niz 5zł w kieszeni 😉 Gdyby nie fajki, to dzisiaj wcale by mnie nie sssało. To był mój świadomy wybór itd itp, więc ponoszę jego konsekwencje.

4 Responses to g5pln uno!

  1. d5pln says:

    wiesz, że muszę:
    ale dupa jesteś! ;P
    zobaczymy mr G co będzie dalej

  2. z5pln says:

    Szalejesz z tymi fajkami, można kupić tańsze :P.

  3. x5pln says:

    te fajki to Ci może jakoś wybaczymy…ale Franek jest bezlitosny, licz się chociaż z nim 🙂

  4. g5pln says:

    Dobrze ze przezywam go tylko raz w miesiacu, na ten miesiac juz mi zabrali takze mozesz sobie zartowac ile chcesz 😉 seseseses

Skomentuj

